Kan infoskærme virkelig være mere end blot et blinkende reklameskilt? Ja, det mener vi helt bestemt, at de kan. Vi inviterer dig tirsdag d. 4 juni fra kl. 9.00-11.00 til en morgen fyldt med indsigt, innovation og interaktion, hvor vi udforsker kraften bag infoskærme og deres rolle i at forbedre og effektivisere virksomhedens kommunikation.
Men vi stopper ikke der – infoskærmen kan meget mere. Vores Checkin-løsninger åbner døren til en mere strømlinet og indbydende oplevelse. Fra at sikre, hvem der er til stede i din virksomhed eller skole, til at byde gæster varmt velkommen, er disse løsninger med til at forme et indbydende miljø, hvor ingen vigtige beskeder går tabt.
Vi kommer også ind på mødebooking-løsninger og de fordele de giver dig. Du har altid overblik over brugen af dine mødelokaler. På skærmen foran mødelokalet, kan du se hvem der har booket lokalet og det grønne eller røde løs indikerer om mødelokalet er ledigt eller optaget.
Tag med os på en rejse gennem den digitale skiltningens verden, hvor vi udforsker alt fra skærmtyper til brugerinteraktion og integrationer med eksisterende systemer. Vores partner, Nordic Screen, vil demonstrere, hvordan en helhedsorienteret tilgang til digital skiltning og Checkin-løsninger kan effektivisere kommunikationen i din virksomhed eller på skolen.
Ydermere får vi besøg af nogle af vores andre leverandører der leverer hardware til digital skiltning i form af skærme, LED skærmvæg løsninger, akustik m.m.
Arrangementet vil blive afholdt med workshops, hvor alle får mulighed for at komme tæt på de enkelte leverandører og giver mulighed for at stille relevante spørgsmål.
Praktisk info
Arrangementet afholdes tirsdag d. 4 juni fra kl. 9.00-11.00 hos AV CENTER København, og vi sørger for lettere forplejning på dagen.
Det er som altid gratis at deltage, og du må gerne tage dine kollegaer med. Dog skal alle af hensyn til planlægningen tilmelde sig via nedenstående.
Tilmelding
Tilmeld dig arrangementet via formularen nedenfor. Du modtager efterfølgende en kvittering på din tilmelding.