Brug for hjælp til dit AV udstyr?

Kontakt dit lokale AV CENTER som sidder klar til at hjælpe dig videre:

København: 70 20 17 99
Odense: 70 20 29 55
Kolding: 75 53 60 00
Aarhus: 70 20 98 05
Aalborg: 70 20 29 99
Cinema: 57 82 08 68

Umbraco.Web.PublishedCache.NuCache.Property

MasterClass – Bedre hybridmøder

Online møder, virtuelle møder, hybridmøder – begreberne er mange, men de dækker alle over at møder i dag ofte også tæller mødedeltagere, der ikke fysisk er i samme lokale

I dag mødes vi på vores foretrukne samarbejdsplatform, for netop at holde møder og arbejde i vores fælles dokumenter og virksomhedsapplikationer.

Pandemien skabte et behov, hvorfra vi alle nu er i gang med at plukke alle de positive gevinster, som har givet og giver værdi til vores virksomheder. Det at kunne deltage virtuelt, giver større fleksibilitet og nye muligheder – og faktisk efterspørger størstedelen af den yngre del af arbejdsmarkedet, at arbejdsgivere netop faciliterer mulighederne for både at arbejde, samarbejde og deltage i møder online.

Derfor står mange også overfor en situation, hvor de skal beslutte, hvordan de bedst kan understøtte ønskerne og mulighederne, som ligger i teknologien, der konstant udvikler sig.

1 af 6

Dagens program

I denne MasterClass vil vi invitere jer indenfor, så I kan blive klogere på, hvilke veje der findes til at opnå de bedste møder som kombinerer det fysiske møde med det online, i det vi i branchen kalder hybridmøder.

Vi vil blandt andet kigge på:

  • Mødelokalernes tilstand. Hvor skal vi sætte ind?
  • Udstyrets kvalitet. Hør, bliv hørt og set.
  • Brugervenlighed. Spar tid og energi.

Derudover vil vi tale om mødelokalernes indretning, og hvordan vi kan gribe efter de lavt hængende frugter, for at optimere lokalerne til fremtidens lyd og billede standarder.
Det kan fx være akustik forbedringer, valg af inventar og placering, samt det rigtige og tilstrækkelige lys til arbejde og møder.

Hvor vigtige er jeres hybridmøder?
Og hvor mange penge vil I investere i kvaliteten af udstyret?
Det er nogle af de spørgsmål vi sammen skal besvare, så vi kan spore os ind på, hvor godt udstyr du har brug for, og hvad det udstyr skal kunne.

Hvor nemt skal det være at bruge?
Skal det være ét enkelt tryk på en knap?
Der er forskellige muligheder som vi vil belyse, og vi skal fastslå, hvilken model der passer bedst til din organisation.

Praktisk info

MasterClass afholdes både som et fysisk og et online arrangement den 1. juni 2022. Du kan vælge at deltage fra 10:00-11:30 eller fra 13:00-14:30.

Deltager du fysisk vil der naturligvis være lettere forplejning, samt mulighed for hands-on med nogle af de produkter, som vil blive omtalt. Arrangementet afholdes på Tomsagervej 10, 8230 Åbyhøj.

Deltager du online vil du via kalenderindkaldelsen, som modtages efter din tilmelding, kunne deltage online.

Tilmelding

Arrangementet er naturligvis gratis og du kan nemt tilmelde dig via formularen nedenfor.

Ring mig op

Jeg vil gerne kontaktes af en AV CENTER ansat