Konceptet er ganske enkelt: når der er brug for en service, anvendes en fysisk knap placeret i lokalet, og sender besked til den ønskede servicefunktion. Det kan blive sendt til en skærm eller håndbåren enhed (evt. et ur), så man nemt kan se at en service er ønsket.
Forbedret oplevelse
Kaldesystemet muliggør øjeblikkelig og nem kommunikation mellem gæst og personale i f.eks. teknisk support eller catering. Ventetiden reduceres og irritationen ved eventuelle utilsigtede afbrydelser fjernes.
Sidder man i forhandlinger eller fortrolige møder, kan kaldesystemet være kontakten til omverdenen, og ingen andre kommer ind i mødelokalet, med mindre, der er kaldt efter dem.
Effektiv og optimeret service
Opstår der et teknisk problem, får det tekniske personale besked med det samme og de kan med det samme se, hvilket lokale det drejer sig om, og nærmeste person kan tilkaldes for assistance.
Eksempler på brug
Vi har blandt andet implementeret kaldesystemer i forbindelse med ønsket om at kunne bestille afrydning i mødelokaler. Et andet eksempel er bestilling af tekniker, til afhjælpning af problemer i lokalet. Løsningen fås med en eller flere knapper, så hver enkel knap kan dedikeres en bestemt modtager.
Kontakt os
Ring eller skriv til os via nedenstående kontaktformular.